Acasă IA și VR APLICAȚIA „GOOGLE AR”

APLICAȚIA „GOOGLE AR”

109
0
O pisică se confruntă cu un crustaceu preistoric la scară 400:1

Google a anunțat că a realizat un parteneriat cu instituții precum Muzeul de Stat Darwin din Moscova și Muzeul de Istorie Naturală din Londra pentru a adăuga noi expoziții virtuale în aplicația „Arts & Culture”, pentru sistemele de operare Android și iOS. Cu ajutorul realității augmentate, această aplicație va permite utilizatorilor să plaseze obiecte virtuale în spațiul real, vizibil pe ecranul unui telefon.

Noile caracteristici ale aplicației includ modele virtuale la o scară de 400:1, precum crustaceul preistoric, numit Cambropachycope, al capsulei Apollo 11, costumul spațial al lui Neil Armstrong, lucrări de artă ale pictoriței Frida Kahlo, precum și alți artiști. De asemenea, aplicația include un animal marin, vechi de aproape 500 de milioane de ani, numit Aegirocassis, un pește Lactophrys bicaudalis, un rechin și multe alte animale, majoritatea fiind vizibile ca modele 3D, pe unul dintre site-urile Google.

Atât Google, cât și principalul său rival în industria smarphone-urilor, Apple, au investit sume mari de bani în integrarea realității augmentată pentru dispozitivele mobile. Ambele companii furnizează API-uri pentru dezvoltatorii de aplicații AR și pentru platformele lor – ARCore va fi integrat în sistemul de operare Android, iar ARKit este destinat sistemelor de operare iOS și iPadOS.

În ultimii ani, aceste API-uri au devenit semnificativ mai sofisticate, introducând caracteristici precum umbre realiste și simularea fidelă a mișcării întregului corp. Cu toate acestea, majoritatea aplicațiilor sunt mai degrabă curiozități, decât utilități, datorită limitărilor vizualizării conținutului AR, pe un ecran al telefonului.

Google nu are un plan clar pentru ochelarii AR, dar se știe că Apple a dedicat resurse pentru a dezvolta ochelarii AR, pentru ca în următorii ani, să fie posibilă lansarea către consumatori. Dezvoltarea ARCore și ARKit conduc la curiozități de acest fel, în prezent, dar ar putea sta la baza viitoarelor aplicațiilor, mai utile, atunci când un nou dispozitiv va fi lansat.

Multe muzee din întreaga lume sunt încă închise în contextul pandemiei de COVID-19, iar simularea artefactelor naturale și istorice în casele oamenilor într-un format imersiv, pare a fi o inovație bună pentru tehnologie în acest moment.

Google nu este singura companie de tehnologie care a făcut progrese în acest domeniu. Amazon a dezvăluit un nou instrument de cumpărături AR, care permite utilizatorilor să plaseze mai multe obiecte de mobilier în casa lor. Cele mai populare aplicații de cumpărături AR pot plasa doar un articol, la un anumit interval de timp. Apple a achiziționat o companie VR care să scaneze fețe umane reale pentru a le plasa sub formă de avatare, în realitatea virtuală.

În timp ce realitatea virtuală și realitatea augmentată sunt distincte, dezvoltatorii de aplicații folosesc multe tehnologii și concepte similare, sub o formă comună a tehnologiei X-Reality.

Noile obiecte sunt vizibile atât în versiunea Android, cât și în cea de iOS.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.