Acasă IA și VR UTILIZAREA IA ÎN CADRUL ORGANIZAȚIILOR DE TIP CALL CENTER

UTILIZAREA IA ÎN CADRUL ORGANIZAȚIILOR DE TIP CALL CENTER

28
0
(c) dotshock/Shutterstock

Un software pe bază de inteligență artificială (IA) poate detecta accentul unei persoane aflate într-o conversație online sau telefonică și poate modifica accentul celeilalte persoane, care răspunde printr-un telefon sau un microfon de computer, pentru a-l imita pe cel al primului vorbitor. Această tehnologie ar putea permite o mai bună înțelegere și claritate într-o serie de interacțiuni, inclusiv asistență pentru clienți, educație și telemedicină.

Sanas, un start-up din SUA, a dezvoltat un software care rulează local pe un smartphone sau laptop, și nu server central, așa cum o fac asistenții virtuali, precum Amazon Alexa, despre care echipa din spatele acestuia a declarat faptul că minimizează întârzierea și îmbunătățește securitatea. Reprezentanții companiei au declarat faptul că sunetul poate fi manipulat în așa fel încât acesta să capete accentul vorbitorului cu o întârziere de doar 200 de milisecunde.

Software-ul interceptează sunetele dintre microfon și orice software este utilizat pentru a comunica, fie că este vorba de Zoom, Microsoft Teams sau Skype și modifică ceea ce este difuzat. Acesta convertește accentele folosind o rețea neuronală, care a fost instruită pe o serie de clipuri audio, inclusiv fișiere online, înregistrări efectuate de străini în orașe din întreaga lume și înregistrări realizate de personalul din cadrul companiilor de tip call center.

Andrés Pérez Soderi din cadrul companiei Sanas a declarat faptul că unele elemente ale sistemului IA sunt o „cutie neagră” și că modul în care acesta modifică vocile nu este cunoscut. El a adăugat faptul că, în timpul dezvoltării sistemului, echipa de cercetare și-a dat seama rapid de faptul că acesta nu ar putea fi proiectat pentru a transcrie vorbirea în text și apoi să genereze o voce artificială pentru a citi textul cu un alt accent, deoarece s-ar produce erori în transcriere și ar exista un decalaj de calcul prea mare.

În cele din urmă, echipa de cercetare s-a axat pe un model bazat pe fenomene individuale (sunetele distincte care alcătuiesc cuvintele) și, prin urmare, a reușit să schimbe fluxul audio înainte ca fiecare cuvânt să fie rostit complet.

Pérez Soderi a declara faptul că firma Sanas este în discuții cu mai multe companii pentru lansarea tehnologiei în lunile următoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.