Acasă Inovare O ABORDARE DE NEUROȘTIINȚĂ PRIVIND IMPLICAREA STUDENȚILOR ÎN CADRUL ORELOR DE MICROCONTROLERE...

O ABORDARE DE NEUROȘTIINȚĂ PRIVIND IMPLICAREA STUDENȚILOR ÎN CADRUL ORELOR DE MICROCONTROLERE ÎN PERIOADA PANDEMIEI DE COVID-19

51
0

O abordare de neuroștiință privind implicarea studenților în cadrul orelor de microcontrolere în perioada pandemiei de covid-19

Iuliana MARIN

Procesul de predare a fost foarte schimbat de pandemia COVID-19. Este posibil ca activitatea de învățare să nu mai semene cu procesul cunoscut de generațiile anterioare de studenți. Pe măsură ce generațiile actuale învață făcând și își folosesc intuiția, noi platforme trebuie să fie implicate în procesul de predare.

În cadrul Facultății de Inginerie în Limbi Străine, din Universitatea Politehnica din București, a fost realizată o nouă metodă de a menține studenții preocupați în timp ce învață, prin implicarea neuroștiinței în timpul orelor de Microcontrolere. Plăcile Arduino și Raspberry Pi sunt studiate la cursul de Microcontrolere, folosind medii de simulare online. Casca Emotiv Insight a fost folosită de profesor în timpul orelor teoretice și practice ale cursului de Microcontrolere. Analiza efectuată asupra undelor cerebrale generate de cască oferă valori numerice pentru nivelul de dispoziție, concentrare, stres, relaxare, implicare, entuziasm și interes ale profesorului.

Abordările utilizate în timpul predării au fost învățarea bazată pe investigație, joc și învățarea personalizată. În acest fel, profesorii pot determina cum să îmbunătățească conexiunea cu studenții lor pe baza utilizării tehnologiei și a platformelor virtuale de simulare.

Rezultatele testului arată că învățarea bazată pe joc a fost cea mai bună abordare, deoarece studenții trebuiau să găsească soluții pentru problemele primite și să înceapă să aplice abilitățile software de care vor avea nevoie ca viitori ingineri. Accentul a fost pus pe procesul de învățare, profesorul fiind nevoit să-și aleagă acțiunile și să se experimenteze pe parcursul predării.

Profesorii trebuie să se adapteze la o nouă eră a predării și să-și perfecționeze practicile și filosofia de învățare. Ei trebuie să fie capabili să folosească platformele virtuale cu ușurință, precum și să cu colaboreze cu studenții lor pentru a determina și a satisface nevoile acestora.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.