Acasă IT ANIMALE VIRTUALE

ANIMALE VIRTUALE

21
0

Trebuie să fim realiști, nu este posibilă punerea unui costum asupra unui animal sălbatic, pentru a-i analiza mișcările.

Animalele realiste și-au croit drum în multe filme adaptate după unele clasice, precum „The Lion King”, „Jungle Book” și „The Lady and The Tramp”. Deși industria divertismentului se bazează adesea pe tehnologia de captare a mișcărilor, utilizarea acesteia asupra animale este costisitoare din punct de vedere al timpului, dar și al banilor. Mai mult, nu este posibil să se pună un costum de mișcare asupra unui animal sălbatic.

Oamenii de știință din domeniul informaticii, de la Universitatea din Bath, au dezvoltat o nouă modalitate de digitalizarea a câinilor, fără a fi necesară utilizarea unui costum de mișcare. Utilizând o cameră cu senzor de adâncime, denumită RGBD, pentru a înregistra distanța dintre câine și lentilă, cercetătorii au reușit să reproducă perfect poziția canină.

Pentru a dezvolta tehnologia aparatului de fotografiat RGBD, Centrul de Cercetare pentru Captarea Mișcărilor din cadrul Universității din Bath, și-a deschis porțile pentru adăpostul Bath Cats and Dogs Home. Au fost fotografiate 14 rase diferite, de diverse dimensiuni, cu puf sau cu pete. După succesul acestora asupra aceste patrupede, echipa a creat, digital, alte animale cu patru picioare, precum cai, pisici, lei și gorile.

„Această tehnologie ne permite să studiem mișcarea animalelor, care este utilă pentru diverse aplicații, precum detectarea problemelor locomotorii la un câine și măsurarea recuperării acestuia în timp”, a menționat Sinéad Kearney, doctor cercetător și unul dintre autorii studiului.

„Pentru industria divertismentului, cercetarea noastră poate ajuta la reproducerea mișcării  autentice a animalelor virtuale în filme și jocuri video.”

Img 2.© University of Bath

„Din punct de vedere științific, există multe lucruri pe care le putem învăța de la animale.” Google creează roboți asemănători câinilor, folosind captura de mișcare pentru antrenarea roboților de a se deplasa pe teren, a declarat Kearney.

„Există o mulțime de utilizări ale acestei cercetări. Proprietarii de animale de companie, precum câinii, ar putea să o folosească și pentru a face o reprezentare digitală, în format 3D, a animalului de companie pe computerul lor, ceea ce ar fi foarte distractiv!”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.